Konfirmant i Sjona 2025

Her kommer informasjon til deg som skal konfirmares i Sjona kirke i 2025.

Til alle konfirmantforeldre og konfirmanter.

Her kommer det viktig informasjon på til dere.

Undervisningsdager for konfirmanter i Sjona

Torsdag 10.oktober klokken 14:30 – 16:00

Torsdag 24.oktober klokken 14.30 – 16:00

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Lysmesse

Lørdag 30.November klokken 16:00 i Sjona kirke

Konfirmantavgift

Fast konfirmantavgift er kr. 800,-

Betales til konto: 4516.35.98500 innen 20.oktober.

Merk betalingen med Konfirmant, etterfulgt av konfirmantens fulle navn.

Sjona menighet

Sørlandsveien 54

8624 Mo i Rana

Høstfestival i Bodø

Torsdag 21.november klokken 16:00, bussavgang

Søndag 24.november klokken 18:30, returnert

OBS! Vi må ha med nok frivillige voksne på Bodøturen. Hvis ikke blir den avlyst. Ønsket er at en kvinne og en mann melder seg.

KFUK-KFUM Nordland arrangerer Høstfestivalen i Bodø, som er Gruben menighet sin konfirmantleir. Alle konfirmanter må derfor registrere seg som medlemmer hos dem og betale medlemsavgift. Registreringen må skje innen torsdag 18.oktober og gjøres her ( mulig dere må kopiere linken): connect365.kfuk-kfum.no/org-group-member-signup?ID=37200

Info om medlemsavgiften ( kr.50,-) kommer på SMS senere.

Aktivitetsønsker i Bodø Alle konfirmanter må sende en SMS til 47974839 når du registrerer deg, med hvilke to aktiviteter man ønsker å være med på i prioritert rekkefølge. Skriv også ditt fulle navn i meldingen.

Det vil ikke være mulig å bytte ønsker i ettertid.

Nr 1: Ballspill

Nr 2: Båltur

Nr 3: Klatring

Nr 4: Kreativ og spill

Nr 5: Kreativ/DIY

Nr 6: Nordlandsbadet

Hva hvis man ikke skal være med til Bodø?

Bodøturen er en obligatorisk del av konfirmantopplegget. Men er det helsemessige forhold, eller liknende utfordringer, som gjør det vanskelig å bli med så gi beskjed innen torsdag 18.oktober. De som ikke blir med må delta på BoHjemmeLeir istedenfor. Det er da ikke nødvendig å gjennomføre denne registreringen.

Hilsen

Idar Nordseth