Konfirmant Røssvoll 2025

Her kommer det etterhvert info om konfirmantopplegget.

Brosjyre finner du her

Opplegg høst 2024

-Søndag 22. september kl. 11:00 - Gudstjeneste med konfirmantpresentasjon og kirkekaffe. Etter gudstjenesten blir det et kort møte for konfirmanter og foresatte med informasjon om konfirmantåret.

-Tirsdag 8. oktober kl. 15 til ca. 16:30. Konfirmantundervisning 1 på menighetshuset til Røssvoll menighet. OBS. Vi skulle ut på tur, men det er dumt å gå på tur i skogen når jaktsesongen er i gang så turen utsettes til våren :) Det blir derfor vanlig undervisning på menighetshuset istedenfor.

- Lørdag 12. oktober - Lone hjelper til på Høsttreff på menighetshuset til Røssvoll menighet kl. 15-17.

-Tirsdag 12. november kl. 15 til ca. 17:30. Konfirmantundervisning 2 på menighetshuset til Røssvoll menighet. Informasjon om Høstfestivalen.

-Torsdag 21. november til søndag 24. november. Høstfestivalen i Bodø. Mer info kommer. OBS VI TRENGER VOKSNE!

- Lørdag 30. november - Daniel, Markus og Ruben hjelper til på Adventskaffen på menighetshuset til Røssvoll menighet kl. 15-17.

-Tirsdag 3. desember kl. 15 til ca. 16:30, menighetshuset og Røssvoll kirke. Øve til lysmesse.

-Søndag 8 desember kl. 17 (med forbehold om endringer). Lysmesse i Røssvoll kirke.

Opplegg vår 2025. Undervisningsdatoer kommer senere.

-Tirsdag 14. januar, tidspunkt og sted kommer. Filmvisning. Felles for alle konfirmantene i Rana.

-Fredag 14. februar 2025. Hemnesnatta. Mer info kommer. OBS VI TRENGER VOKSNE!

- En lørdag i februar (dato kommer) kl. 15-17 hjelper resten av konfirmantene til på Solkaffe på menighetshuset til Røssvoll menighet.

-28., 29. eller 30. mars 2025 (ca 3 timer). Handelsspillet. Mer info, dag og klokkeslett kommer senere.

-Tirsdag 8. april 2025. Fasteaksjon. Mer info kommer.

-Tirsdag 20. mai. Øve til konfirmasjonsgudtjenesten, kappeprøving, ta bilder.

-Søndag 25. mai kl. 11. Konfirmasjonsgudstjeneste.